SafeOp to bezpieczny trigger
Opis projektu
Pierwszy na świecie cyfrowy mechanizm zabezpieczający instalacji posprzedażowej. Posiadanie broni palnej to nie tylko jedna z największych wolności, ale także jedna z największych odpowiedzialności. System triggerowy SafeOp zapewnia bezpieczeństwo i pewność dzięki przemyślanemu projektowi i intuicyjnych technologii. Ideą SafeOp było wprowadzenie technologii broni palnej w XXI wiek poprzez wprowadzenie nowoczesnych (ale wciąż inteligentnych) funkcji, takich jak bezdotykowe blokowanie, wykrywanie ruchu i powiadamianie posiadacza o nieautoryzowanych ruchach pistoletu.
Design elektroniki
Tworzenie stron internetowych i aplikacji na urządzenia mobilne
Wzornictwo przemysłowe i Prototypowanie
Projektowanie interfejsów
Urządzenie
Wybraliśmy Glock 19 Gen 5 jako pistolet do opracowania pierwszego etapu, nasza decyzja wynika z faktu, że jest to bardzo popularna broń palna we własności prywatnej, a rozmiar korpusu jest idealny dla naszego początkowego prototypu. Proces projektowania szybko przybrał formę cyfrową, ponieważ stosowaliśmy zasady mechaniczne sprawdzone w fazie badań i zaczęliśmy je stosować do w pełni sprawnej broni palnej. Oddzieliliśmy mechanikę i elektronikę umieszczając całą elektronikę w specjalnym module umieszczonym w chwycie pistoletowym. Unikalny pasek LED na podstawie korpusu pokazuje użytkownikowi stan zablokowania i odblokowania, a także zapewnia wygodne złącze ładowania.
Technologie broni palnej XXI wieku
Aplikacja mobilna na iOS i Androida
Od pierwszego dnia celem było zapewnienie użytkownikom poczucia pewności i niezawodności, możliwość dostosowania SafeOp była głównym celem, rozpoczęto tworzenie aplikacji mobilnej pozwalającej użytkownikowi na całkowite dostosowanie swojego doświadczenia użytkownika.
Proces tworzenia aplikacji mobilnej
Zaczynając od zera i tworząc interaktywny prototyp, proponowaliśmy i wdrażaliśmy intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs, który później rozwinął się w aplikację mobilną będącą integralną częścią produktu.
Badanie
Przed etapem projektowania konieczne jest udzielenie odpowiedzi na pytania, jakie problemy aplikacja powinna rozwiązać.
1
Analiza
Analizujemy listę zadań, które aplikacja powinna rozwiązać, i zastanawiamy się nad wariantami użycia.
2
Prototyp
Klikalny prototyp, stworzony przez naszego projektanta, pozwala ocenić na ile aplikacja jest przyjazna dla użytkownika i czy spełnia ona wszystkie wymagania UX.
3
Wdrożenie
Ostatnią fazą po stworzeniu jest wdrożenie, gdy aplikacja zostaje załadowana do App Store.