SafeOp to bezpieczny trigger

SafeOp to bezpieczny trigger

Opis projektu

Pierwszy na świecie cyfrowy mechanizm zabezpieczający instalacji posprzedażowej. Posiadanie broni palnej to nie tylko jedna z największych wolności, ale także jedna z największych odpowiedzialności. System triggerowy SafeOp zapewnia bezpieczeństwo i pewność dzięki przemyślanemu projektowi i intuicyjnych technologii. Ideą SafeOp było wprowadzenie technologii broni palnej w XXI wiek poprzez wprowadzenie nowoczesnych (ale wciąż inteligentnych) funkcji, takich jak bezdotykowe blokowanie, wykrywanie ruchu i powiadamianie posiadacza o nieautoryzowanych ruchach pistoletu.

  • Design elektroniki

  • Tworzenie stron internetowych i aplikacji na urządzenia mobilne

  • Wzornictwo przemysłowe i Prototypowanie

  • Projektowanie interfejsów

Urządzenie

Urządzenie

Wybraliśmy Glock 19 Gen 5 jako pistolet do opracowania pierwszego etapu, nasza decyzja wynika z faktu, że jest to bardzo popularna broń palna we własności prywatnej, a rozmiar korpusu jest idealny dla naszego początkowego prototypu. Proces projektowania szybko przybrał formę cyfrową, ponieważ stosowaliśmy zasady mechaniczne sprawdzone w fazie badań i zaczęliśmy je stosować do w pełni sprawnej broni palnej. Oddzieliliśmy mechanikę i elektronikę umieszczając całą elektronikę w specjalnym module umieszczonym w chwycie pistoletowym. Unikalny pasek LED na podstawie korpusu pokazuje użytkownikowi stan zablokowania i odblokowania, a także zapewnia wygodne złącze ładowania.

Firearms technology

Technologie broni palnej XXI wieku

Aplikacja mobilna 
 na iOS i Androida

Aplikacja mobilna na iOS i Androida

Od pierwszego dnia celem było zapewnienie użytkownikom poczucia pewności i niezawodności, możliwość dostosowania SafeOp była głównym celem, rozpoczęto tworzenie aplikacji mobilnej pozwalającej użytkownikowi na całkowite dostosowanie swojego doświadczenia użytkownika.

Proces tworzenia aplikacji mobilnej

Zaczynając od zera i tworząc interaktywny prototyp, proponowaliśmy i wdrażaliśmy intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs, który później rozwinął się w aplikację mobilną będącą integralną częścią produktu.

Badanie

Przed etapem projektowania konieczne jest udzielenie odpowiedzi na pytania, jakie problemy aplikacja powinna rozwiązać.

1

Analiza

Analizujemy listę zadań, które aplikacja powinna rozwiązać, i zastanawiamy się nad wariantami użycia.

2

Prototyp

Klikalny prototyp, stworzony przez naszego projektanta, pozwala ocenić na ile aplikacja jest przyjazna dla użytkownika i czy spełnia ona wszystkie wymagania UX.

3

Wdrożenie

Ostatnią fazą po stworzeniu jest wdrożenie, gdy aplikacja zostaje załadowana do App Store.

4